Pinkbuttons

Pókerezők nehéz napjai, könnyedén! Tippek, tanácsok, trükkök, avagy vak vezet világtalant. Fish!

Friss topikok

Linkblog

HTML

Ismét a satellitek

2008.06.02. 22:27 | Dr_Viktor | 2 komment

Ma is igazán jól ment a játék. Egy órát casheltem kis téten fix limiten, ahol elég jól jöttek a lapok. Mindkét asztalon hamar összeszedtem +70% beülőt, ezért gyorsan ki is ültem, mert tudtam ebből már csak bukta lehet. Később is benéztem, de a beülő fele elvesztés után meguntam, plusz a barátokkal is kellett foglalkozni kicsit.

Az igazán pozitív dolog ma a három satellite volt a Sunday Millionra, amiből mindháromszor a final table-re kerültem éééés, ebből 2x meg is nyertem. Azaz ma kétszer is bejutottam a fő versenyre, hogy egyszerre két "én"-emmel játszhassak. Persze ez nem igaz. Úgy deregeltem a versenyről mint a 21, hogy megkapjam a nevezési díjakat. Ebből még legalább 40x tudok satellitezni. :)

Ja, délután volt még egy sng is, amit szintén sikerült megnyerni.
Egyelőre szeret a stars, ráfigyelek meddig...

Címkék: win table final sunday satellite million

A bejegyzés trackback címe:

https://pinkbuttons.blog.hu/api/trackback/id/tr27500352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tamasoft 2008.06.03. 13:08:50

Akkor ez olyasmi mint az ID4-ben? Bolygóról bolygóra sáskamódjára vándorolnak? :-)
i4-->drakula-->pstars...

v. 2008.06.03. 18:26:10

Igen, valahogy úgy. Csak az i4-et meg a Draksit addig kell otthagyni amíg vissza nem harap a bolygó. :) És már majdnem megtörtént. :)
süti beállítások módosítása