Pinkbuttons

Pókerezők nehéz napjai, könnyedén! Tippek, tanácsok, trükkök, avagy vak vezet világtalant. Fish!

Friss topikok

Linkblog

HTML

"De ki vagyok én?"

2008.07.10. 14:02 | Dr_Viktor | 3 komment

25-ös sng asztalon futottam bele egy önmagát igencsak jól rejtegető játékosba. Feltűnően kreatív név és avatárkombináció (azaz egyiknek sincs köze a másikhoz). Összehasonlításként írnám, ez olyan mint ha én - P. Viktor - HorvathEva nickkel ülnék bent, mondjuk Fekete László képével.

 

 

 

 

Nick: Phil Ivey, Avatar: Hevad Khan

Címkék: avatar

A bejegyzés trackback címe:

https://pinkbuttons.blog.hu/api/trackback/id/tr81562214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tamasoft 2008.07.11. 16:27:57

péklapáttal tarkón is vágnálak :-)

v. 2008.07.11. 20:17:22

:)
Ez olyan mint TF-en vicces nevet adni. :) pl: Mit Lopez

C4rt3r 2008.07.21. 22:29:35

Nem én adtam! Én csak átvettem!
süti beállítások módosítása