Pinkbuttons

Pókerezők nehéz napjai, könnyedén! Tippek, tanácsok, trükkök, avagy vak vezet világtalant. Fish!

Friss topikok

Linkblog

HTML

H.O.R.S.E.

2008.06.30. 14:59 | Dr_Viktor | 2 komment

Ma lejátszottam első HORSE versenyemet, amit abszolut kipróbálás szinten egy 3.4 dolláros sng-vel produkáltam. Hát mit mondjak, elég vegyes érzelmekkel (meghülyülve) estem ki a 4. helyen, azaz bubber-boyként.

Először is a legnagyobb problémám az az volt, hogy nem figyeltem eléggé mikor vált át a játék másik formára, így előfordult, hogy én még mindig razz-t játszottam amikor már stud-ot kellett volna. :D Tegyük hozzá, hogy a razz-hoz halvány lila gőzöm sincs, tehát lényegében mindegy is volt. Omahában egyszer sem kaptam használható kezet, a fix limites verzió pedig olyan mint bekötött szemmel lövöldözni a céllövöldében. Nem vált a kedvenc játékformámmá, pedig kellene gyakorolni, mert - ha a holdemet nem is előzi meg népszerűségben - nagyon közkedvelt játék fog válni belőle. Nagyon oda kell figyelni, de változatos. Olyan érzésem volt, mint ha szimultán játszanék 4-5 asztalon, mindegyiken más játékot.

Közben játszottam néhány sng-t is, újra visszatérve a közepes szintű nevezési díjasra, de folytatom továbbra is a shorthandedet. Nagyon bejött.

A holdem a változatosság játéka, amit bizonyítanék egy hand history részlettel. A kezek mint látható egymás után jöttek, megjutalmazva kitartásom.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pinkbuttons.blog.hu/api/trackback/id/tr19546130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jenoszaz 2008.06.30. 15:12:35

most legújabb kártya magazin képregénye jutott eszembe, jusson eszedbe ha megnézed:))

v. 2008.07.04. 09:21:20

A második horse (regular) versenyemen is bubber boy lettem. :)
süti beállítások módosítása