Pinkbuttons

Pókerezők nehéz napjai, könnyedén! Tippek, tanácsok, trükkök, avagy vak vezet világtalant. Fish!

Friss topikok

Linkblog

HTML

Seven C.S.

2008.07.23. 18:30 | Dr_Viktor | 2 komment

Nem egy új számítógépes játékról, vagy helyszínelős sorozatról szeretnék beszámolót írni, hanem a 7 card stud játékról. Röviden írhatnám azt is, hogy baromi jó! Rákaptam kicsit, mert a sitngo kezdett monoton lenni, gondoltam jó lenne egy másik pénzes játék ami kiragad az egyhangúságból. Persze nem felejtek el játszani azt sem, csak most kicsit visszavettem a tempóból, ráadásul utóbbi időben csináltam egy pár minuszos napot.

A cash holdemben sosem volt szerencsém. Valahogy mindig volt jobb lap, még ha befeszülve játszottam is. A feszített játékot pedig nem igazán tartom jövedelmezőnek a készpénzes játékban. A s.c.s.-ban sokkal inkább számít a kezdő lap és az ellenfelek látható lapja, ráadásul rengeteg lehetőség van eldobni a kezet. A blöffre annyira nem mennék rá, elég sokan képesek végig adni az összes "utcát", hátha jön a drill, vagy bármi más.

Természetesen mindez fix limiten, más lehetőség nincs is. 3/6-os asztalhoz ültem be, ahol szerencsére egy viszonylag kezdő (vagy hülye) játékos kifizette kb 2 beülőjét, egyenesen a zsebembe ami nem számít rossznak. Aztán pihenésképp gyorsan abbagytam, nehogy elbízzam magam, és vissza-osszam nekik a pénzt.

Szóval jelenleg ez a játék van terítéken. Érdekesnek, változatosnak tartom. Később belekóstolok a HI/LO-ba is, bár nem sok kedvem van hozzá. A jelenlegi túlpörgött agyamnak az már sok lenne. Ha van kedvetek próbáljátok ki, ha más nem majd a legénybúcsún kedves mink. :)

Címkék: fl 7 card stud

A bejegyzés trackback címe:

https://pinkbuttons.blog.hu/api/trackback/id/tr2582182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tamasoft 2008.07.25. 15:10:56

Én is akartam az absolute pokeren egyet játszani, de nem tudtam kivárni. 4-en várakoztunk a 9 helyre az asztalnál fél óráig. Utána kiléptem.

v. 2008.07.25. 16:58:40

De akkor Te gondolom sitngo-t próbáltál.
süti beállítások módosítása