Pinkbuttons

Pókerezők nehéz napjai, könnyedén! Tippek, tanácsok, trükkök, avagy vak vezet világtalant. Fish!

Friss topikok

Linkblog

HTML

Magic the Gathering

2008.06.20. 17:13 | Dr_Viktor | 1 komment

Egyre több játékosról derül ki, hogy régebben komoly módon űzte a Magic The Gathering-et. Ez egy gyűjtögetős stratégiai kártyajáték, de aki nem tudja mi ez, keressen rá. Egyszer már én is játszottam vele, elég kókány módon (nem értettem mit tudnak a kártyák :).

Régebben már kiderült, hogy Phil Ivey is szakértője volt, de sajnos (vagy nem) abból nem tudott "annyira" megélni mint a pókerből. Ezt ő mondta. Már az durva, hogy valamennyire megtudott. :)

Ma pedig Dario Minieriről tudtam meg, hogy ő is világbajnok volt. Mára pókerből is világbajnok, megszerezte első karkötőjét. Csak nem olyan elveszett gyerek, akármennyire is unszimpatikus sok embernek. A 2500 NL Shorthanded-et nyerte meg.

Remélem jövőre én is ott boxolhatok velük.

Címkék: wsop dariominieri

A bejegyzés trackback címe:

https://pinkbuttons.blog.hu/api/trackback/id/tr21531011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

C4rt3r 2008.06.20. 20:47:34

Tudom, de nekem a wsop-ről egy boxmeccs jut tényleg eszembe.
süti beállítások módosítása