Pinkbuttons

Pókerezők nehéz napjai, könnyedén! Tippek, tanácsok, trükkök, avagy vak vezet világtalant. Fish!

Friss topikok

Linkblog

HTML

It's time

2008.06.05. 11:00 | Dr_Viktor | Szólj hozzá!

Na a jóslatom bejött, megkezdődött a szívások ideje. :) Pedig nem játszom rosszabbul most sem, nem kerültem tiltre sem, egyszerűen mindig az ellenfelemnek dob a gép. KJ-met J4 (4es párral), AQ-mat QT (sorral), T8-al flopolt két páromat A5 veri turn 5 + river A-al. Tudnék még előkeresni pár példát de kár lenne, ez is sok volt a bad beat sztorikból. Tegnap indultam vagy 4 sng-n, hát meg se tudtam mozdulni. Emlékeim szerint a 4 sng-ből 3x elsőként estem ki, pedig teljesen lapbiztosnak érzem magam, nincs bennem félsz, egyszerűen a hullám aljára kerültem. Egy a baj, innen nehéz erőt gyűjteni.

Belepillantok a WSOP élő közvetítésekbe, hátha visszajön az ihlet.

Címkék: badbeat tilt

A bejegyzés trackback címe:

https://pinkbuttons.blog.hu/api/trackback/id/tr50504805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása