Pinkbuttons

Pókerezők nehéz napjai, könnyedén! Tippek, tanácsok, trükkök, avagy vak vezet világtalant. Fish!

Friss topikok

Linkblog

HTML

Sunday Million

2008.05.27. 11:20 | Dr_Viktor | Szólj hozzá!

Pokerstarson kezdtem elfogyni pénzügyileg, ezért elhatároztam, hogy még utoljára játszok egy jót. ;) Beneveztem egy Sunday Million satellite-re, hogy esélyt adjak a nagy lének, meg hogy játszak végre egy igazán nagy volumenű versenyen. Egyébként is azt hiszem satellitekben vagyok a legjobb, türelmesnek kell lenni, majd a lehető legjobb duplázási lehetőségnél betolni, akár kis párokkal is. Sokan elitélik az allin/fold játékot, de nekem ez hozott eddig legtöbb sikert. MTT-ken (ültetéses tournamenteken:) persze más a helyzet, ott szoktam emelésekkel és visszaemeléssekel játszani.

A versenyt 100-an (max létszámmal kezdtük), a sat. formája pedig Double Shootout. Aki nem tudná annak leírom hogy mit is jelent ez. Ez egy olyan versenyforma, hogy 100 ember esetén 10 asztal nyílik, és nincs ültetés. Tehát az első asztalon győzni kell a továbbjutásért. Ha megvan, meg kell várni míg minden asztalon befejeződik a játék és össze nem jön a 10 továbbjutó a 10 asztalról. Ekkor megnyílik a Final Table és újra lehet nyomni neki. A vakok, és a zsetonmennyiség sem marad, minden kezdődik elölről. Röviden úgy is mondható, hogy két Sit&Go-t kell játszani, ahol az elsőt muszáj megnyerni. Száz ember esetén 4 fő jut tovább a versenyre.

A satellite első felét sikerült megnyerni, pedig a HUP-ot fele annyi zsetonnal kezdtem mint ellenfelem. Sikerült néhány emeléssel dobatnom a lapját és ez elég is volt ahhoz hogy 2/3 arányú legyen a zsetonállás. Ekkor kaptam egy AK-t, amivel beemeltem kisvakról a már megszokott adagomat. Ő ászt látva (és valszeg megelégelte a lopkodásom) visszatolta A7s-el, amit azonnal le is calloztam. Természetesen jött neki a hetes, már miért is ne, de a turnre érkező királynál nem sok esélye maradt. Ekkor már a vicc kategóriába kerültünk. Nálam volt a zsetonok 90%-a, így gondoltam tudok még várni kicsit és néhányszor dobhatok ha ő allinezik. Persze így is tett, nyomta az allineket minden körben én pedig nyugodalmasan dobáltam a 73, 94, T3 lapokat. Aztán a köv allinnél nálam ott figyelt egy K7, amit már nem tudtam eldobni. Jól döntöttem, nála 94 volt és a flopban érkező Király (ismét a király) megpecsételte a sorsát.

A második fordulóra 20 percet kellett várnom így volt időm eldönteni milyen játékot fogok játszani. Elhatároztam hogy elején kicsit agresszívebb leszek a szokásosnál. Ha előttem nem volt limp vagy raise, akkor én tuti emeltem, szinte bármivel. Be is jött, hamar felmentem 2000 zsetonra, ahol nagyvakon kaptam egy KK-t. Középről volt egy szép emelés, majd egy call. Én gondolkoztam mit tegyek és az allin mellett döntöttem, hátha dobnak vagy ha nem, akkor jó esélyem van duplázni. A középről emelő tartotta az allinem, a callinger pedig dobott. QQ vs. KK csapott össze, amit véletlen :) én nyertem meg, így majdnem duplázni tudtam. Lassan kezdett formálódni a mezőny, volt egy másik srác (vagy csaj), akinek szintén sikerült fellopkodnia magát 4000 zseton fölé, így már ketten uralhattuk az asztalt, ami ilyen körülmények közt pozitív hatású. Egymást nem bántottuk, ha mégis ketten néztünk flopot, majdnem mindig végig csekkeltük. Kár lett volna egymás ellen kockáztatni. A végén aztán kiesett az utolsó ember is, így sikerült a bejutás a Sunday Millionre. Gondolkoztam elinduljak-e vagy deregeljek, és játszam el másra a nevezési díjat. Nagy dilemma volt, végül leíratkoztam a versenyről... Még nem derült ki melyik volt a jobb választás, de azt hiszem soha nem is fog kiderülni. Azért nem hagyom annyiban, a héten is megpróbálok bejutni és ha sikerül el is indulok... Mint most. Csak most máshová. Bye

Címkék: table final kk winner

A bejegyzés trackback címe:

https://pinkbuttons.blog.hu/api/trackback/id/tr64489892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása