Pinkbuttons

Pókerezők nehéz napjai, könnyedén! Tippek, tanácsok, trükkök, avagy vak vezet világtalant. Fish!

Friss topikok

Linkblog

HTML

TILT

2008.05.06. 16:41 | Pinkbuttons | Szólj hozzá!

Érdekes, a legutóbbi bejegyzést (by SzaboG) csak bejelentkezés után tudtam elolvasni, ill. csak akkor jelent meg... Na de nem ezért vagyok tilten. :) Vagyis nem is hiszem hogy tilten lennék, egyszerűen csak nem jönnek össze a dolgok. Preflop KK-val AA-ba szaladok, ami kb olyan mint mikor rányitsz valakire a budiban. Vagy TT-met sunyi 77 csapja ketté, hogy semmi se maradjon nekem. Drakula elhatározta hogy még a véremet is kiszívja.
Lehet hogy számomra azt jelenti a tilt, hogy egy-egy rosszul megjátszott (utóbbi időben egyre több) kéz zsetongyilkolászós jelenetei után jövök rá, mit kellett volna tenni. Utólag persze mindig okos az ember, de a pókerben nem árt ha előre is gondolkozunk valamennyire, mert elég egy végzetes hiba és vége (mmint tournamenten).

Játék közben nagyon ritkán jön rám a tilt. i4-en kitanított a b2b szoftver randomja, hogy hiába robbanok szét az idegességtől, akkor is elnyerték a zsetonom. Ha tilten vagyok, akkor eleve úgy is kezdem a versenyt. Ekkor sem limpelek be minden szarral, inkább hajlamos vagyok preflop allineket elfogadni elég furcsa lapokkal, gyak. bármilyen suited connectorral az ellenfelem és saját zsetonmennyiségemet figyelmen kívül hagyva.

Na de pár nap és kinövöm. Addig nem erőltetem, max nyomok néhány sng-t.

Címkék: tilt kk suited connector

A bejegyzés trackback címe:

https://pinkbuttons.blog.hu/api/trackback/id/tr31456893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása