Pinkbuttons

Pókerezők nehéz napjai, könnyedén! Tippek, tanácsok, trükkök, avagy vak vezet világtalant. Fish!

Friss topikok

Linkblog

HTML

Nem rossz nap

2008.04.18. 09:22 | Dr_Viktor | Szólj hozzá!

Tegnap elég jól ment a játék délutántól.
Elcsíptem a 2 eurós rebuy második helyét, éjszaka pedig épp hogy beértem az 500 guar. fizetős helyére. Kicsit helyrebillent a bankrollom, mert sajnos az utóbbi pár napban 'elkesseltem' majdnem a felét, ami köztudottan nem megy. Csak nem tudom akkor miért erőltetem? Tervezem pedig hogy megtanulok játszani, de sokat kell még lazulnom hozzá.

A 2 eur reb. Final Table-ja borzasztóan emlékeztetett a jó öreg i4-es partikra. Lopni próbáltam QJs-el, amit megtorolt egy AJ, de river Q-val mégis én vittem a potot. Aztán JJ-met verte A6. Következő leosztásban ismét JJ nagyvakon, ekkor pedig mindenki dobott. Szóval nem volt egyszerű, voltak mákolások rendesen.

Címkék: bankroll mák euro

A bejegyzés trackback címe:

https://pinkbuttons.blog.hu/api/trackback/id/tr47431063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása