Pinkbuttons

Pókerezők nehéz napjai, könnyedén! Tippek, tanácsok, trükkök, avagy vak vezet világtalant. Fish!

Friss topikok

Linkblog

HTML

Király Q...va

2008.05.20. 10:28 | Dr_Viktor | Szólj hozzá!

Tegnap ismét játszottam az 1000 guarantee-n és egész a final table-ig sikerült is eljutnom. Sajnos kevés volt a buborékhoz, de emelett is viszonylag jó verseny volt. Lapokat nem nagyon kaptam, de így is sikerült néhányszor dupláznom. Final Table előtt a többiek jól összeboronálták zsetonjaikat, mindenkinek 23k felett volt én meg egy gyenge 13.000-el ücsörögtem és vártam a csodára. Mivel elég feszes játékot produkáltam a verseny alatt, első beszélőként (UTG) próbáltam "vakot lopni" a már sokszor bukó KQ-val (soha nem szerettem vele játszani, nem értem most mi lelt). 1200-as vaknál emeltem 4500-ig, de körfold után a nagyvak rámtolta az allint. Nem lett volna túl jó befektetés ha eldobom, de megadni sem tűnt értelmes választásnak. De hát mikor duplázzak ha nem most? Megadtam... Ellennek AT-je volt, ami ugye sokkal jobb mint az én rongyos KQ-m. Az ilyenkor papírforma szerint jövő Ászon már meg sem lepődtem. Turnre jött egy Király, de a lent pihenő bubi miatt már csak egy újabb Királyban reménykedhettem, mert ha jön a Q-m, akkor neki sora lesz, én meg lehúzhatom a rock & rollót. Természetesen mindig akkor jön a Q amikor nem kellene. Jött is, bár nem osztott nem szorzott, hogy Ász párral vagy sorral ver. Ma replay, és a KQ-t újra dobálni fogom.

Címkék: table final kq

A bejegyzés trackback címe:

https://pinkbuttons.blog.hu/api/trackback/id/tr57478138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása