Pinkbuttons

Pókerezők nehéz napjai, könnyedén! Tippek, tanácsok, trükkök, avagy vak vezet világtalant. Fish!

Friss topikok

Linkblog

HTML

Sarki-projekt

2008.04.17. 12:04 | fia | Szólj hozzá!

- Imre!
- Igen, itt vagyok. Jó nekem ma is!
- Magának is jó napot! Én vagyok a nővére ismét.
El kellene jönni ma is.
- Jó, háromnegyed háromkor ott vagyok.
- Na az a helyzet, hogy nem akkor kellene, hanem
három után 5 perccel.
- Jó, akkor három körül ott vagyok.
- De nem három körül, hanem három és kicsivel utána.
- Jó.
- Viszontlátásra! Szépek a fák, hány évesek lehetnek?
- A másik kettő idősebb.
- Az látszik.
- Na viszlát!

Címkék: kórház idő pontos hetényi

A bejegyzés trackback címe:

https://pinkbuttons.blog.hu/api/trackback/id/tr54429712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása